Leoš Mareš se synem v Los Angeles na baseballu – Foto: Instagram
Zajímáte se o showbyznys? To určitě víte, kdo je Leoš Mareš. Jeho kožichy, hudební, ale i moderátorská kariéra vám určitě musí něco říkat. To, jak to bylo se sázkou o Ferrari a mnoho dalšího se dozvíte v následujících řádcích.
Základní informace
Leoš Mareš je český zpěvák, herec a moderátor rádia Evropa 2.
Narodil se 2. dubna 1976 v Berouně. Leoš Mareš má manželku Moniku Marešovou, se kterou slavil výročí od svatby 5 let a má 3 děti. Moderoval spoustu pořadů, jako je Talentmania, Česko Slovenská Superstar, X Factor a spoustu dalších. Zasedl i v porotě talentových soutěží Česko, Slovensko má talent či SuperStar 2020.
Hudební kariéra
Leoš Mareš nazpíval 4 alba s několika duety, ovšem sám sebe za zpěváka nepovažuje. Byl jmenován redaktorem deníku Spy, však tuto pozici udržel pouhé 2 týdny. Měl několik koncertů, ve Fóru Karlín či ve třikrát vyprodané O2 areně. Jeho koncerty jsou považovány spíše za velké shows, zve si spoustu hostů, jako je skupina Queenie či velkolepý koncert s Karlem Gottem.
S již zmíněným Karlem Gottem, nazpíval upravenou píseň Být stále mlád, píseň se okamžitě stala hitem.
Kazma, trabant a Leoš Mareš
Určitě jste již slyšeli o kauze Kamila Bartoška neboli Kazmy a Leoše Mareše. Celá aféra začala v březnu roku 2018, kdy se Leoš Mareš vsadil se svým kolegou v rádiu, že do doby svého koncertu, který byl koncem dubna, nesedne do jiného auta ani na místo spolujezdce než do jeho modrého trabantu. Pokud by Leoš Mareš sázku nedodržel, kolegovi slíbil, že mu dá své Ferrari v hodnotě 8 milionů korun. Leoš poctivě jezdil ve svém trabantu, dokud nepřišel kazma. 48 hodin před jeho koncertem nafingoval nehodu, tak, aby dostal Leoše do jiného auta a on s ním musel popojet. Všechno bylo perfektně nastražené auto, zaklíněná osoba i operátorka na telefonu. Právě operátorka mu řekla, že má s autem popojet. Leoš Mareš tedy bez váhání sedl do auta a zacouval, aby osobu uvolnil. Leoš Mareš téhož večera vydal příspěvek na svém Instagramu, kde celou situaci popsal, jakým nevybíravým způsobem ho Kazma napálil.
Tady vidíte, jak Leoš Mares prohrál sázku o své Ferrari
Snesla se lavina kritiky směrem ke Kazmovi. Kazma poté vydal One Man Show, kde upozornil na to, že Leoš Mareš své vsazené auto nevlastní, ale že ho má na leasing, a tudíž ho ani nemohl vsadit. Kazma chtěl pouze upozornit na to, že ne vše, co je na internetu, je pravda, a i kdyby Leoš Mareš svou sázku prohrál, nemohl by ji splnit.
Instagram a Leoš Mareš
Leoš Mareš je na svém instagramovém účtu velmi aktivní, všímají si toho i jeho sledující, kterých má celkem 1,1 milionu. Denně přidává příběhy nebo příspěvky ze svého osobního nebo pracovního života. Formou svého Instagramu i přispívá na různé sbírky. Tím, že sbírku pouze přesdílí, na ni začne přispívat stovky lidí. Jeho dosah je opravdu vysoký. Leoš Mareš je považován za člověka, který si v České republice díky sociálním sítím především Instagramu nejvíce vydělá. Také je považován za 36. nejvlídnějšího člověka z České republiky.
Margarita v Americe
Když byl Leoš Mareš na dovolené v Americe, došel se podívat na zápas NBA chvíli po tom, co mu donesli margaritu, kterou si objednal. Spadl k němu basketbalista a nohou kopl do margarity s limetkou, která mu stříkla do oka. Leoš Mareš se mu omluvil a se smíchem dodal, zda se nechce napít. Stalo se to hned v první minutě hry. Fanoušci mu pod příspěvek na Instagramu psali, že je Leoš Mareš úžasný, že mu hned po minutě padají basketbalisté k nohám. V Americe si také nezapomněl koupit nový kožich.
Kožichy Leoše Mareše
Když se mluví o kožichu určitě si musíte vybavit právě Leoše Mareše. Patřily a dosud patří k jeho každodennímu stylu. V současné době je nenosí tak často jako dříve. Teplé, chlupaté a všemožných barev. Od přírodních po ty extravagantní, jako je červená, modrá či jiná výrazná barva. Své kožichy si Leoš Mareš užíval také na koncertech a jiných akcích.
Šéfredaktor ve Webmint Media House a korektor na CNN Prima News, je osobností, která se v médiích pohybuje s vášní a závazkem vůči kvalitě. Jeho láska k českému jazyku a zájem o aktuální dění ve světě a kultuře jsou klíčové pro jeho práci a postavení v mediálním průmyslu.