Připojte se

Top kosmetické značky, které nezatěžují životní prostředí. Které jsou nejlepší?

Foto: Depositphotos

Lifestyle

Top kosmetické značky, které nezatěžují životní prostředí. Které jsou nejlepší?

Na trhu je v současnosti velký výběr kosmetických produktů. Ačkoli jsou požadavky různorodé a každý si představuje jiné parametry, co by daná kosmetika měla umět, lze si po důkladném prostudování vybrat to nejlepší co trh nabízí. Hlavně ženy jsou náročné a svůj výběr kvalitních produktů nechtějí podcenit. Vždyť péče jde ruku v ruce s výsledkem a kdo by nechtěl být okouzlující.

Na trhu je v současnosti velký výběr kosmetických produktů. Ačkoli jsou požadavky různorodé a každý si představuje jiné parametry, co by daná kosmetika měla umět, lze si po důkladném prostudování vybrat to nejlepší co trh nabízí. Hlavně ženy jsou náročné a svůj výběr kvalitních produktů nechtějí podcenit. Vždyť péče jde ruku v ruce s výsledkem a kdo by nechtěl být okouzlující.

Kevin Murphy

Mezi jednu z nejkvalitnějších značek, která je šetrná k životnímu prostředí je značka Kevin Murphy. Velice kvalitní vlasová kosmetika nabízí nejrůznější řady péče o vlasy a tělo i pro ty nejnáročnější. Například růžová řada pro husté vlasy Plumping set nabízí šampón a kondicionér, které z vašich vlasů vykouzlí objem. Ačkoliv mnoho přípravků pouze slibuje, že vám vaše jemné vlasy nazdvihne do požadovaných výšin, tyto přípravky to opravdu umí.

Šampon Plumping rinse krásně voní, pění a po vysušení jsou vlasy skutečně objemnější. Řada je doplněna kondicionérem stejné vůně, který má vlasy ošetřit a nezatížit. Výhodou je, že stačí nanést malé množství přípravku, a tak vám sada vydrží podstatně dlouho. Nevýhodou je jejich vyšší cena, ale za kvalitu si hold budete muset připlatit a v péči o vlasy to platí dvojnásob. Mezi další řady této značky patří například přípravky určené na hydrataci, regeneraci, detox nebo pro blond vlasy. Dostupné jsou na internetových stránkách www.kevinmurphy.cz

Tuto značku založil australský kadeřník Kevin Murphy, a tudíž plně nese jméno po tomto zakladateli. Značce Kevin Murphy není životní prostředí lhostejné. Produkty jsou vyrobené z ryze přírodních ingrediencí bez silikonů, sulfátů a parabenů. Dokonce obaly jsou vyrobeny z postpotřebního odpadu.  A pokud se divíte, proč má tato značka většinu obalů hranatých, je na to lehká odpověď. Aby měl spotřebitel více obsahu. Hranaté obaly totiž pojmou více přípravku. A to je pro zákazníka, který zaplatí nemalou částku vítaná zpráva.

Lush

Další značkou podobné filozofie je Lush. Tato značka si zakládá na čerstvosti použitých ingrediencí. To znamená, že datum spotřeby je mnohem kratší než u klasických výrobků jiných značek. Vzhledem k této skutečnosti je doporučováno skladovat doma produkty v lednici, kde vám déle vydrží.  V e-shopu naleznete velký výběr kosmetiky, a to od vlasové, tělové a dekorativní.

Každou sezónu se můžete těšit na různorodé kolekce například Valentýnská sada, Halloweenská sada apod. Co se týká šampónů, existují zde několik možností. Nabízí klasické šampóny nebo šampuky, což jsou tuhé šampóny vypadající jako mýdlo, ovšem na účinnosti jim nic neubírá a zaberou mnohem méně místa.  Můžete si vybrat z různých netradičních vůní jako je citron, wasabi, mořská řasa, med nebo káva. Samozřejmě si vybere každý, ať už máte vlasy bez objemu, kudrnaté vlasy nebo vlasy jemné. Mimo to, Lush je také známý tím, že produkuje velký výběr šumivých bomb do koupele.

Tato kosmetika byla založena v roce 1995 šesti zakladateli, kteří se pod ní podepsali, a to Mark Constantin, Mo Constantine, Rowena Bird, Helen Ambrosen Liz Bennett a Paul Greeves. Společnost netestuje přípravky na zvířatech, využívá čerstvé ingredience převážně ovoce a zeleninu. Dbá na čerstvost a tím spojenou účinnost produktů. A co víc, při objednání máte na obale napsáno jméno osoby, která produkt pro vás balila, a dokonce můžete tyto obaly vrátit zpět a tím ušetříte na další objednávce. A to je sympatické.

Manufaktura

A do třetice všeho dobrého české kosmetické výrobky vysoké kvality. Skoro v každém obchodním centru naleznete krámky s kosmetikou velice populární značky Manufaktura. V České republice je velmi oblíbená. A aby ne. I tato společnost je ohleduplná k životnímu prostředí, dokonce získala mezinárodní certifikaci HCS (Human Cosmetics Satndards) potvrzující netestování svých výrobků na zvířatech, což dokazuje možnost užívání loga v podobě bílého králíčka.

Tato značka používají zcela lokální české ingredience veganského původu. Široká řada kolekcí dokazuje, že si značka dala záležet na originalitě. Mimo pivní kolekci můžete vyzkoušet kolekci vinnou, růži & vřídelní sůl, levanduli & vřídelní sůl, meduňku a mnohem další. Nabízí jak výrobky v péči o vlasy, pleť, koupelové doplňky, parfémy tak i pánskou nebo dětskou kosmetiku. Vše lze objednat také online na www.manufaktura.cz. V kamenných prodejnách můžete vyzkoušet vzorečky a vybrat si dle vašich preferencí. Značka svůj začátek datuje roku 1991, kdy byla založena v Praze. V současnosti má společnost vybudovanou širokou síť prodejen po celé České republice.

Šéfredaktor ve Webmint Media House a korektor na CNN Prima News, je osobností, která se v médiích pohybuje s vášní a závazkem vůči kvalitě. Jeho láska k českému jazyku a zájem o aktuální dění ve světě a kultuře jsou klíčové pro jeho práci a postavení v mediálním průmyslu.

Další články ze sekce Lifestyle

Co je trendy?

Připojte se k nám

Kurzy měn dle aktuálního kurzu ČNB.
Zdroj dat: Kurzyakcie.cz
Nahoru